Progimnazijos mokytojai bendradarbiaudami semiasi patirties

Spausdinti Įkelti informaciją
2016-03-24     Autorius:  Panevėžio A.Lipniūno progimnazija

Progimnazijos pedagogai ieško metodų, kurių pagalba idėjas ir gerąją patirtį paverstų realybe savoje progimnazijoje: nuo klasės iki bendruomenės lygmens…

Išmokime bendradarbiauti.

Tačiau tai neįvyks savaime –

To reikia mokyti ir mokytis.

Tam reikia vidinės nuostatos bei suvokimo,

kad kaita – tai kelionė, kurioje visada pasitaiko duobių.

( M. Fullan)

Pedagogai per mokinių pavasario atostogas laiko neleido veltui. Ši savaitė buvo skirta tobulėti. Lankydamiesi privačioje Vilniaus „Šiaurės licėjaus” mokykloje, įsteigtoje leidyklos „Šviesa“ iniciatyva, susipažino su aplinka, kurioje taikomas šiaurietiškas ugdymo modelis, remiamasi gerąja Suomijos mokyklų patirtimi. Licėjaus direktorė Jovita Starkutė mielai pristatė mokyklos pagrindines veiklos kryptis, nuoširdžiai dalinosi patirtimi, džiaugėsi partneryste, bendradarbiavimu ir atvirumu kaitai. Akcentavo, kad mokyklai labai svarbus yra vertybių sistemos ugdymas, šeimos vaidmuo, tėvų įsitraukimas.

Didžiausias dėmesys licėjuje skiriamas individualiems kiekvieno vaiko poreikiams ir integruotiems mokymo dalykams, bendradarbiavimo įgūdžių stiprinimui, neapsiribojimu mokymusi tarp mokyklos sienų. Licėjuje mokiniai ir mokytojai dirba be įprastų skambučių, klasėje dirba mokytojas ir mokytojo padėjėjas, ugdymas tęsiasi visus dvylika mėnesių. Dėkojame licėjaus direktorei Jovitai Starkutei už šiltą priėmimą.

Džiaugiamės, kad mūsų progimnazijos bendruomenė – besimokanti bendruomenė, kuriai svarbu bendruomenės nario asmenybės branda, pasitikėjimas, geras mikroklimatas, bendruomeniškumas, ugdymosi aplinkų įvairovė.

Danguolė Kviliūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos mokytoja metodininkė
 
Komentaras
Vardas:
El. paštas:
Komentuoti:
Apsaugos kodas:

Komentarų nėra